söndag, maj 14, 2006

First blood

Nu har även jag sålt min själ till storebror internet och skapat en blog, fan...
Känns ungefär som när man var yngre och intygade för sig själv att man aldrig skulle bli så resonabel och torr som ens föräldrar, verkar vara helt omöjligt att undgå sitt öde, fan...

Var på kontinenten igår, eller det kändes som de i alla fall. Fick en rejäl Mallorcakänsla vid Östermalmstorg inatt men tyvärr fattades de viktigaste argumenten för den typen av dekadens såsom desperata inkastare, fula britter och gratis blåbärs-shots. Östermalm at night är fan riktigt läbbigt så jag agerade sur och sabbade kalaset genom att åka hem. Hoppas att dom som stannade hade jävligt tråkigt och blev rånade på vägen hem, finns ju inget skönare än att få sina fördomar bekräftade.

Hur lösenordsskyddar man sin blog förresten? Går det?

Ni kan dra...

3 Comments:

Blogger Kalifen på Öfvre said...

Jag la till dig i min l�nklista s� vi kan mysa tillsammans.

Mycket bra f�rsta rubrik m�ste jag s�ga. Du pluggar journalistik va?

11:56 em  
Blogger randtröja said...

jepp!

12:14 fm  
Blogger randtröja said...

varför funkar inte å,ä och ö för?

8:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home