onsdag, maj 24, 2006

Hårdträning

För att inte råka ut för fler missöden i stil med dom när jag blev förnedrad med tusch i ansiktet hos stell så har jag legat i hårdträning denna veckan. Jag har med flit börjat vända på dygnet så att fyradagarsfesten inte ska sluta med för tidig sömn. Hade varit nice om fler visade den typen av vilja och inställning ibland.

Det ska tydligen regna en del i helgen vilket kan omkullkasta en hel del planering, behöver ju iofs inte bara vara negativt. Efterfester kommer inte helt sällan då ett ösregn sätter igång och kanske med folk man annars inte skulle åkt hem med.

För alla er som vill veta mer om hur grundämnet helium betedde sig 1982 så är längtan snart över, filmen börjar ta sig trots viss distraktion från våren.

Här är förra veckans dagsverke förresten, en låt jag skrivit och komponerat alldeles själv i mitt lilla krypin, inte klar men lyssningsbar. Går under arbetsnamnet 5 years